marți, 7 decembrie 2010

Vesti bune!!!

Dupa postarea anterioara... vin si cu vesti bune! De fapt... am uitat sa va spun de ele, ca nu-s chiar proaspete, dar am tot uitat sa va scriu. Concret... pe langa onbux si neobux, despre care se stie ca-s de incredere si platesc, zilele trecute un prieten a facut cashout pe moneybux si... a primit banii instant!
Asadar eu unul adaug moneybux pe lista de incredere si ma voi stradui sa adun cat mai mult pe acest site. Daca va intereseaza, va puteti inscrie prin linkul meu: http://www.moneybux.net/?ref=scriupareri.

Repet, asta e un site la care am vazut eu ca plata s-a facut instant, nu spun ca e de incredere pentru ca l-am gasit pe ceva lista de trusted pe net. E testat!

MoneyBux - Trusted PTC site

Spor si bani pe net!

2 comentarii:

  1. Felicitari! Si la mai mult! Acesta e primul pas. Dupa ce se strang cativa banuti te invit intr-o afacere serioasa si transparenta in care pe site-ul principal se pot vedea platile zilnice intre afiliati:
    http://www.beamanager.biz/index.php?u=lucrue&lang=ro

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.