joi, 9 decembrie 2010

Prelungire manuala onbux

Aseara, in jurul orei 22:30 aveam $31.52 in main balance pe onbux. Si 30 de refi care urmau sa expire in 24 de ore. Asa ca am transferat $15.2 in rental balance, am ramas cu $16.32 in main si... am prelungit manual cei 30 de refi pe inca 90 de zile (discount 20% fata de pretul normal).
I-am prelungit pentru ca toti aveau AVG-uri bune, majoritatea peste 2 si nici unul mai mic decat 1.6. E bine, nu? Pot sa va mai spun ca am insa totusi 4 refi inchiriati acum 4 zile care inca nu au dat nici un click. Sper sa se apuce de treaba si ei :)

Peste 2 zile pot sa mai inchiriez un pachet de refi (tot 100 voi lua), care ma vor costa $22. Dar avand in vedere ca de aseara pana acum a ajuns main balance de la $16.32 la $19.44... nu-mi fac probleme ca nu voi avea cu ce-i cumpara :). Aaa... si peste 7 zile trebuie sa mai prelungesc inca un set de 30 refi - sper sa-i pot prelungi si acestia tot pe 90 de zile.

In rest... va pot spune ca de cateva zile tot caut pe net referinte si pareri despre anumite site-uri, deci cred ca ma voi inscrie pe cateva site-uri cat de curand, pentru ca par de incredere (o sa va anunt pe ce ma inscriu). Ieri m-am inscris pe 2 site-uri noi, despre care am gasit dovezi de plata si pareri bune, deci merita incercate:
Spor si bani pe net!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.