miercuri, 8 decembrie 2010

Hai sa-ncerc si... autopay

Dupa discutii indelungate cu Talida, am zis "ok, hai sa-ncerc". Sa incerc Autopay. Aseara am activat autopay pe neobux. In momentul activarii aveam $3.655 si 56 refi inchiriati din care:
  • 3 expira in 5 zile
  • 3 expira in 16 zile
  • 50 expira in 24 zile
Primii 6 va trebui sa-i prelungesc manual inainte de expirare (daca vor avea AVG multumitor), iar ceilalti 50 se vor prelungi automat in fiecare zi prin mecanismul Autopay. Pe onbux ma duc in continuare cu autopay disabled si prelungirea manuala a refilor, pe cate 30/60/90 de zile, in functie de cati bani am disponibili.
Mi-am tot propus sa scriu un articol de genul "Autopay vs. prelungire manuala", dar inca n-am apucat, sper sa reusesc in curand.

Pana una alta... voi ce preferati? Autopay sau prelungirea manuala a refilor inchiriati? Am pus un sondaj in dreapta sus, astept voturile voastre!

Spor si bani pe net!

4 comentarii:

  1. din câte am citit până acum, până pe la 50-100 de refi lumea recomandă manual, peste 100 deja e durere...

    oricum, când ai maxim 12-16 refi închiriaţi, mergi mai bine pe manual, să nu dai mai mulţi bani pe autopay decât ies din refi...

    RăspundețiȘtergere
  2. peste 100 e durere... de ce? ca trebuie sa tii evidenta cand si cati trebuie sa prelungesti? sau din ce punct de vedere e durere?

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, sunt Talida :)
    Autopay e indicat pentru cei de la nivelul standard, pt ca e greu sa strangi bani si sa prelungesti mai multi refi deodata. Cu autopay enable se prelunesc in fiecare zi cu inca o zi si nu se simte iar pretul este cu 10% mai ieftin deacat prelungirea manuala pe 30 zile. In felul asta iti raman bani sa mai inchiriezi la fiecare 7 zile refi noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Talida: in sfarsit, ti-ai facut simtita prezenta si m-ai onorat cu faptul ca ai citit ceva de pe blog :)
    sincer, dupa ce-am tot discutat atunci pe mess, am tendinta sa-ti dau dreptate. daca esti la inceput pe un ptc si nu vrei sa investesti nici un ban din buzunar, cred ca cea mai rezonabila solutie e autopay enabled. mi-ai luminat calea! :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.