marți, 21 septembrie 2010

Prima surpriza la cashout

Cu ce-am mai surfat ieri si azi... am reusit sa adun 2.33 pe gagabux.com:

banipe net
Abia asteptam momentul acesta, pentru ca $2 e suma minima pentru cashout. Asa scrie in sectiunea FAQ. Abia asteptam sa pot face primul cashout catre contul de PayPal, sa vad daca functioneaza.

Dar sa vezi surpriza: cand ma duc la Cashout, pregatit sa suflu cei 2 dolarei spre Paypal... gagabux-ul mi-o taie scurt:
banipe net

Adica... da, ei au dreptate cu ce-au scris in FAQ. Suma minima pentru cashout e $2. Dar ca sa ii poti transfera, trebuie sa fii membru upgraded :) Mai pe romaneste n-au mintit, dar au ascuns o parte din adevar.

Spor si bani pe net!
Si cel mai ieftin pachet de upgrade e Silver - 1 Month: $9 :)

Hmmm... inca nu stiu ce sa fac... sa upgrade sau nu Cred ca stau sa mai adun ceva, sa vad cum se cimporta celelalte site-uri, iar apoi om vedea daca merita gagabux.com te ajuta sau nu sa faci bani pe net.

Spor si bani!

2 comentarii:

  1. Eu zic sa te lasi de gaga ...
    am avut premium 3 luni si tot nu a venit plata :|
    Dupa ce au expirat cele 3 luni in care nu am primit m-am lasat ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sil3: hmmm... nici mie nu mi-a placut ca n-au zis nimic faptul ca trebuie sa fii premium ca sa poti scoate bani. mi s-a parut lipsa de profesionalism. dar cred ca totusi o sa mai dau clickuri, sa vad ce-a fi.
    sa-nteleg ca tu le-ai dat $9 ca sa te faca premium si te-ai ales cu... nimic?

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.