luni, 20 septembrie 2010

De ce acest blog?

De ce am deschis acest blog?
Cu siguranta ati auzit cu totii de "facut bani pe net". Se poate? Nu se poate? Cat se castiga? Care-s cele mai bune site-uri? Care dau teapa? Mi-am pus si eu aceste intrebari si m-am hotarat sa iau taurul de coarne.
Asa ca ma apuc de testat diferite site-uri si postez pe acest blog ce rezultate obtin. O sa va scriu impresiile mele, o sa public statusuri, totaluri, previziuni. O sa va spun daca site-ul X mi-a dat banii sau m-a fraierit.
Asta pentru ca daca va bate si pe voi gandul sa incercati sa faceti bani pe net, sa avti de unde sa va informati. Obiectiv. Sa puteti alege direct ceva testat, demonstrat ca merge. Sa puteti evita site-urile care mie mi-au dat teapa.

Sa fie clar: nu o sa fie un blog care va vinde un CD sau o carte cu reteta succesului. Nu va garantez ca veti castiga o caruta de bani, de n-o sa mai munceasca nici nepotii vostri. Nu va garantez asemnea aberatii. Va spun doar ca o sa impartasesc experientele mele, incercarile mele pe diferite site-uri, ca sa stiti ce merge si ce nu. Daca reusiti sau nu... tine strict de voi. Eu doar incerc sa va ajut cu sfaturi. Daca ma ajutati si voi punandu-ma refferal pentru conturile voastre, nu pot decat sa va multumesc. Daca nu, asta este... your choice!

Asa ca... daca va intereseaza subiectul, urmariti postarile de pe acest blog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.