luni, 20 septembrie 2010

De unde-am inceput?

Sa fac incercarea asta cu bani pe net imi era de mult in plan. Dar in ultima vreme am tot citit diferite bloguri/forumuri si m-am hotarat sa incep.

Asa ca in data de 16.09.2010 mi-am facu cont pe http://www.onbux.com/?r=scriupareri si http://gagabux.com/register.php/scriupareri.html .

Pentru a-ti face cont ai nevoie de o adresa de email valida si de un cont PayPal (pentru mai tarziu, daca iese ceva:) ). Am facut rapid conturile, m-au primit si am inceput sa surfez printre reclame. In general la aceste site-uri principiul e acelasi: dai click pe surf si se deschid deiverse site-uri, inscrise pentru advertising. Trebuie sa lasi deschisa fereastra 15-30-45 de secunde... depinde de site / pagina. Dupa ce a ajuns timerul la 0... ai marcat banutul in cont. Cele mai multe platesc intre 0.005 si 0.3 $ per reclama. Stiu, nu e mult, dar daca aduni cateva site-uri si-ti faci zilnic treaba, se aduna.

In urmatorul post voi prezenta pe scurt rezultatele mele de pana acum pe cele 2 site-uri.
P.S.: Dupa cum puteti observa, am pus linkurile spre site-uri cu id-ul meu de refferal. Daca vi se par interesante / utile informatiile de pe acest blog si va inscrieti pe vreunul dintre site-uri, as aprecia daca m-ati indica drept refferal. Castigul vostru nu se diminueaza cu nimic in acest fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.