miercuri, 2 februarie 2011

Vesti bune: 3 plati noi!

Salutare!
Incep dimieata cu vesti bune! Va voi dezvalui azi inca 3 site-uri de la care am primit plati de curand. Este vorba despre globobux, infinitybux (plata instant) si aobux (mi-au intrat banii dupa 2 zile).
Pe globobux am investit de cand am intrat si bine am facut. Am ajuns destul de repede (15 zile)  la minimum cashout si plata s-a facut instant in contul PayPal. Dupa ce am vazut ca m-au platit am mai investit $11.5 si-am mai inchiriat un pachet de 50 refi. Mai deosebit la acest site decat la altele e faptul ca refii ii primesti pe 33 de zile, nu pe 30. Si-si fac treaba destul de bine. In fine, cam asta-i treaba cu globobux, il recomand cu incredere si va invit sa va inscrieti folosind linkul meu: https://www.globobux.com/index.php?ref=scriupareri. Mai jos aveti dovada platii:

Pe infinitybux minimum cashout e destul de mare ($4), chestie care pe multi ii sperie si ii face sa creada ca site-ul e scam. Am avut totusi speranta… si rabdare sa dau clickurile (4 pe zi) pentru a ajunge la suma minima. Si n-am facut rau. Pentru ca n-am apucat bine sa cer plata, ca mi-a si venit mail de la PayPal cu confirmarea primirii banilor. Aveti mai jos dovada platii:

Linkul pe care va puteti inscrie ca ref al meu este: http://www.infinitybux.com/?ref=scriupareri

Aobux e unul din site-urile pe care m-am inscris relative recent (14 decembrie). In 28 ianuaie am ajuns la minimum payout ($2). Am cerut cashout, iar banii au intrat in contul Paypal dupa 2 zile. Dovada platii e mai jos:

Deasemenea, va dau linkul pentru inscriere si pe acest site: http://www.aobux.com/?ref=scriupareri
Am actualizat si listele din partea stanga a blogului mutand aceste site-uri in lista de incredere.
Va invit sa analizati aceste site-uri si, daca vreti, sa va inscrieti pentru a face bani pe net. Aveti pentru fiecare dintre ele linkurile de inscriere mai sus.
Spor si bani pe net!

8 comentarii:

  1. M-am inscris si eu pe toate 3.Vroiam sa te intreb totusi tu cati bani faci in total pe luna?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mihai: multumesc! daca dai clickuri constant si ai rabdarea necesara vei ajunge la sume rezonabile.
    cat fac pe luna? nu stiu, n-am calculat. si nici nu vreau sa calculez inca. pentru ca vreau sa ajung intai la 2000 refi inchiriati pe onbux (limita pt. membrii golden), ca sa nu mai cheltui pe cumparat refi, iar apoi voi calcula. in acest moment pe onbux media e undeva la $14/zi deci undeva la $400 si ceva pe luna. dar de-aici cam $100 ii cheltuiesc pe inchiriat refi noi. insa cu cat am mai multi refi, cu atat si castigul e mai mare. de aceea prefer sa fac un calcul concret si sa vi-l spun dupa ce ajung la 2000 refi inchiriati si nu mai cheltuiesc bani pe ei. ok?
    oricum, ideea e ca niste bani in plus faci. fara efort.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca dupa ce ai zis ca faci peste 100$ pe luna m-ai convins deja sa ma apuc si eu serios.:D
    Am sa ma mai inscriu si pe celelalte pe care esti tu inscris sa fac si eu ceva banuti.Sigur, ma gandeam ca la inceput sa bag toti banii pe care ii fac tot in refi ca sa scot si mai multi.Asta daca am rabdare...

    Vad ca pe onbux am mai avut cont si mi-au dat disable pentru inactivitate.Stii vreun mail la care sa trimit un mesaj si sa-i rog sa imi dea enable?Sau daca se poate...

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti zic o metoda mai usoara de a face bani. Te inscrii pe http://www.bodafon.net/pages/index.php?refid=danny4you2 si Bounus de la mine iti voi da 0.5$. DUreaza mai putin de 2 min asa ca nu ai nimic de pierdut ci numai de castigat. Vreau adresa de pp dupa inscriere si gata.Urmaresc blogul tau de ceva vreme si chiar sper sa iti para atractiva oferta mea din mom ce SUNT CEI MAI USORI BANI CASTIGATI VREODATA.!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mihai: nu fac peste $100. RAMAN cu peste $100. ti-am zis, acum, cu 1100 refi inchiriati ci 4-5 refi directi activi fac undeva la $400 si ceva pe luna. din care dau cam $100 pe inchiriat refi noi si cam inca $100 pe luna pentru prelungit refii existenti. Dar astept sa ajung la 2000 de refi inchiriati, cand voi face (sper) macar undeva la $600-$700 pe luna. din care voi scadea pretul prelungirilor, dar nu voi mai cheltui cu inchiriat refi noi. atunci voi putea trage linie sa calculez cat venit si cat profit am pe luna de pe onbux. pana atunci insa voi ajunge si cu alte site-uri la venituri de luat in seama (neobux de exemplu).

    Daca vrei sa te mai inscrii la mine, ai in stanga sus lista "Site-uri care platesc" - poti sa te inscrii pe toate, mai putin ifbux si fox-bux care in ultima vreme au facut figuri.

    Despre problema cu onbux nu stiu ce sa zic... eventual mergi pe sectiunea contact de la ei de pe site, scrie-le care-i situatia si poate te rezolva. Intreaba-i daca se poate sa-ti reactivezi contul sau sa iti faci un cont nou, pe o alta adresa de email si alt cont de paypal.
    sa-mi spui ce-ai reusit!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim: o sa ma uit mai spre seara despre ce-i vorba

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte buna metoda de inceput pentru a face ceva bani pe net. Recomand insa apoi sa treceti la nivelul urmator si sa dezvoltati o oportunitate care sa-ti genereze venituri lunare fara implicarea directa, avand in vedere ca pe PTC, daca nu dai click, nu primesti bani.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Job Online: da, clar... e preferabil ceva care sa-ti aduca bani fara sa faci nimic. dar pana acolo mai am drum lung. de undeva trebuie sa incepi, asa ca eu am inceput cu ptc-urile

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.