duminică, 31 octombrie 2010

Investesc un pic... sa fac bani pe net

Azi m-am hotarat... o sa investesc un pic pe onbux, pentru a-mi face mai usoara munca!

banipe net

In acest sens, am incarcat $15 (aproximativ 47 RON) din contul PayPal si ii voi folosi in felul urmator:
  • $3.6 i-am folosit deja pentru a prelungi cu cate 90 de zile perioada de inchiriere pentru 6 din cei 9 refferali inchiriati pe care-i am in momentul de fata. Am decis sa fac asta, pentru ca aveau o rata destul de buna de clickuri: intre 2.346 si 2.786. Astfel, inca 90 de zile de-acum inainte cei 6 refi imi vor aduce castiguri
  • cei $11.4 ramasi + inca $1.1 (luati din main balance) ii vor folosi pentru a inchiria inca 50 refi. astfel voi avea 59 refi inchiriati, care cred ca vor spori considerabil castigul zilnic.
Astfel, la sfarsitul zilei de 31.10.2010 am:
  • $0.165 in main balance
  • $0.05 in rental balance
  • 50 + 9 referali inchiriati (am si unul direct, dar nu a dat clink niciodata inca:) )
bani pe net

Deci asa incep luna noiembrie. Sa vedem cati bani pe net voi reusi sa fac cu refferalii acestia...

Foarte important: se poate castiga pe onbux si fara a investi, indiscutabil. Doar ca iti ia mai mult timp. Eu am decis sa investesc pentru a grabi un pic aparitia rezultatelor relevante. Si pana la urma... 47 RON nu e asa mult... Tind sa cred ca ii voi recupera destul de repede.

Va invit sa urmariti acest blog pentru a afla daca a meritat sau nu investitia mea (mica, de altfel) si daca refferalii isi fac treaba.

Spor si bani pe net!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.